W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Collegium Witelona

Uczelnia Państwowa

ul. Sejmowa 5A
59 - 220 Legnica

tel. (76) 723 21 50 i 51

fax (76) 723 29 00
uczelnia@collegiumwitelona.pl

 

 

NIP 691-19-94-675

REGON 390624793

Zarządzenia Rektora

XML
zarządzenie nr: 41/23
zarządzenie nr 41/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości opłaty rocznej dla cudzoziemców studiujących w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa w roku akademickim 2023/2024
Status obowiązujące
Uwagi wchodzi w życie z dniem 15.09.2023 r.
zarządzenie nr: 40/23
zarządzenie nr 40/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie uruchomienia studiów podyplomowych „Zarządzanie Kapitałem Ludzkim” na Wydziale Nauk Technicznych i Ekonomicznych od roku akademickiego 2023/2024
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 39/23
zarządzenie nr 39/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie likwidacji studiów podyplomowych „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Nowoczesnej Firmie” na Wydziale Nauk Technicznych i Ekonomicznych
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 38/23
zarządzenie nr 38/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości opłaty dla słuchaczy studiów podyplomowych „Doradca rodziny” rozpoczynających naukę w roku akademickim 2022/2023
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 37/23
zarządzenie nr 37/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczone usługi edukacyjne oraz terminów ich wnoszenia dla osób studiujących w roku akademickim 2023/2024
Status obowiązujące
Uwagi wchodzi w życie z dniem 01.10.2023 r.
zarządzenie nr: 36/23
zarządzenie nr 36/23
wydane przez Rektora
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. ustalenia limitów przyjęć na I rok studiów podczas rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne w roku akademickim 2023/2024
Status obowiązujące
Uwagi zmienia zarządzenie nr 31/23 z dnia 20.04.2023 r.
zarządzenie nr: 35/23
zarządzenie nr 35/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie wprowadzenia procedur w celu zapewnienia jakości kształcenia
Status obowiązujące
Uwagi traci moc zarządzenie nr 87/19 z dnia 12.12.2019 r. zmienione zarządzeniami nr 43/20, 40/21, 72/21
zarządzenie nr: 34/23
zarządzenie nr 34/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie wewnętrznego systemu zapewniania jakości kształcenia w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Status obowiązujące
Uwagi traci moc zarządzenie nr 71/21 z dnia 04.08.2021 r.
zarządzenie nr: 33/23
zarządzenie nr 33/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie wprowadzenia Regulaminu pracy pracowników Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Status obowiązujące
Uwagi traci moc Zarządzenie nr 75/21 z dnia 06.09.2021 r.
zarządzenie nr: 32/23
zarządzenie nr 32/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej na I rok studiów w roku akademickim 2023/2024
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 31/23
zarządzenie nr 31/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia limitów przyjęć na I rok studiów podczas rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne w roku akademickim 2023/2024
Status obowiązujące
Uwagi zmienione zarządzeniem nr 36/23 z dnia 11.05.2023 r. zmienione Zarządzeniem nr 57/23 z dnia 10.08.2023 r.
zarządzenie nr: 30/23
zarządzenie nr 30/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Komisji ds. Zakwaterowania
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc Zarządzenie nr 73/22 z dnia 03.10.2022 r.
zarządzenie nr: 29/23
zarządzenie nr 29/23
wydane przez Rektora
z dnia
zmieniające zarządz. w spr. wprowadzenia regulaminu Domu Studenta Collegium Witelona Uczelnia Państwowa oraz zasad przydziału miejsc i warunków odpłatności
Status obowiązujące
Uwagi Zmienia Zarządzenie nr 51/22 z dnia 30.05.2022 r.
zarządzenie nr: 28/23
zarządzenie nr 28/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji rekrutacji kandydatów na I rok studiów w roku akademickim 2023/2024 w I naborze
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 27/23
zarządzenie nr 27/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie wprowadzenia procedur dotyczących wsparcia w ramach wymiany międzynarodowej studentów i pracowników będących osobami ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 26/23
zarządzenie nr 26/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Komisji ds. Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
Status uchylone
Uwagi Uchylone Zarządzeniem nr 68/23 z dnia 02.10.2023 r. Traci moc Zarządzenie nr 92/22 z dnia 21.11.2022 r.
zarządzenie nr: 25/23
zarządzenie nr 25/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia godzin rektorskich
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 24/23
zarządzenie nr 24/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie wprowadzenia Procedury ochrony danych osobowych w ramach pracy zdalnej
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 23/23
zarządzenie nr 23/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie działań dotyczących oszczędzania zużycia energii
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 22/23
zarządzenie nr 22/23
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie kryteriów wartościowania dokumentacji akt osobowych studentów i prac dyplomowych oraz sposobu ich przekazywania do Archiwum Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Status obowiązujące
Uwagi traci moc zarządzenie nr 22/21 z dnia 01.02.2021 r.