W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Collegium Witelona

Uczelnia Państwowa

ul. Sejmowa 5A
59 - 220 Legnica

tel. (76) 723 21 50 i 51

fax (76) 723 29 00
uczelnia@collegiumwitelona.pl

 

 

NIP 691-19-94-675

REGON 390624793

Ostatnio opublikowane:

zarządzenie nr: 26/24
zarządzenie nr 26/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia szczegółowych zasad organizacji rekrutacji kandydatów na I rok studiów w roku akademickim 2024/2025 w I naborze
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 25/24
zarządzenie nr 25/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia godzin rektorskich
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 24/24
zarządzenie nr 24/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie prac i organizacji egzaminów dyplomowych na kierunku Fizjoterapia
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc zarządzenie nr 26/22 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 01 marca 2022 r. w sprawie prac i organizacji egzaminów dyplomowych na kierunku Fizjoterapia
zarządzenie nr: 23/24
zarządzenie nr 23/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie prac i organizacji egzaminów dyplomowych na kierunkach: Pielęgniarstwo i Położnictwo
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc zarządzenie nr 16/23 Rektora Collegium Witelona Uczelnia Państwowa z dnia 06 marca 2023 r. w sprawie prac i organizacji egzaminów dyplomowych na kierunku Pielęgniarstwo
zarządzenie nr: 22/24
zarządzenie nr 22/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie powołania Komisji ds. Selekcji Zbiorów Bibliotecznych oraz ustalenia zasad i trybu jej funkcjonowania
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc zarządzenie nr 93/20 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy z dnia 16 września 2020 r. w sprawie powołania Komisji ds. Selekcji i Ubytków Zbiorów Bibliotecznych zmienione zarządzeniem nr 121/20 z dnia 08 grudnia 2020 r.
zarządzenie nr: 21/24
zarządzenie nr 21/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie organizacji konferencji na Uczelni
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 20/24
zarządzenie nr 20/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie obowiązku elektronicznego wypełniania protokołów oraz generowania kart okresowych osiągnięć studentów
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 19/24
zarządzenie nr 19/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie ustalenia dnia rektorskiego
Status obowiązujące
zarządzenie nr: 18/24
zarządzenie nr 18/24
wydane przez Rektora
z dnia
w sprawie określenia Regulaminu funkcjonowania Ośrodka Szkolenia i Egzaminowania Maszynistów oraz Kandydatów na Maszynistów w Collegium Witelona Uczelnia Państwowa
Status obowiązujące
Uwagi Traci moc zarządzenie nr 79/21 z dnia 21 września 2021 r. zmienione zarządzeniem nr 31/22 z dnia 10 marca 2022 r. oraz zarządzeniem nr 52/22 z dnia 8 czerwca 2022 r.